Denne annonce tilhører en profiludlejer
Rapportér fejlHjælp os ved at rapportere fejl. Læs mere her.

Kontorhotel til leje, Valby, Høffdingsvej

Foto leveres af Google Street View og kan være upræcist:
FÅ MERE INFO OM LOKALET
  • 95
  • Kontorhotel & Kontor
  • 4.830 Kroner
  • 1 - 20
  • fra 1 til 20 pladser
  • 550
  • 10 - 200 m2
  • 50
  • 48 Pladser
Kontaktinformation til udlejer/sælger:
Officehotel
Christian Flørnæss Mortensen
tlf: 31 25 60 60
cfm@officehotel.dk
Hjemmeside

Stort kontorhotel med alt det nødvendige inkluderet i prisen

Vores koncept er simpelt - du lejer dit eget private kontor, hvor din personlige adgangsbrik giver dig adgang til faciliteterne 24 timer i døgnet.

Prisen er en lav månedlig leje med alt det nødvendige inkluderet i prisen, hvilket gør at du ikke skal tage højde for uforudsete udgifter eller ekstra gebyrer.

Bliv en del af Officehotel – et fuldt serviceret kontorhotel for dig, der ønsker at drive og vækste din virksomhed i professionelle rammer med høj fleksibilitet.

Hvad er inkluderet?

- Bemandet reception
- Mødelokaler til fri afbenyttelse
- Kaffe/te og frugt
- Internet
- Gratis parkering
- Lounge og tagterrasse
- Pakkemodtagelse og postkasser
- Fælles kantine
- Vand, varme og el.
- Adgang 24/7
- 2 min. gang til toget
- Fordelsklub for lejere
- Meyers frokost (tilkøb)
- Rengøring (tilkøb)

Priser:

Privat kontor (Velegnet til 1-3 personer) 4.830,- pr. md.
Privat kontor (Velegnet til 2-4 personer) 9.660,- pr. md.
Alle priser er eksklusive moms.

Ved behov for plads til flere personer, bedes du kontakte os for pris. Vi har lokaler for op til 20 personer

Kontorhotellet tilbyder et bredt spektrum af brancher, som giver mulighed for faglig sparring samt inspiration. Kontoret er perfekt placeret i Valby, med nem adgang fra motorvejen, tre nærliggende S-togs-stationer, samt busser. Kontorhotellet tilbyder ligeledes gratis parkering på ejendommens ledige p-pladser.

Udover de gode transportmuligheder, tilbyder vi også fast parkeringsplads til din bil til fordelagtig pris samt Meyers bæredygtige og økologiske frokostordning.

Her kan du vækste uden problemer. Flere af vores lejere har allerede flyttet til et større kontor inden for Officehotels vægge, fordi de skulle have plads til flere medarbejdere. Det gør flytningen nemt, at du ikke skal til at booke flyttefolk og flyttebil.

Services: Aircondition, Bredbånd, Catering, Eget firmaskilt ved hoveddør, Kantine, Konferencefaciliteter, Kopimaskine, Køkken/frokoststue, Lagerplads, Madordning, Møblering, Parkeringspladser, Receptionist, Rengøring
Dette lokale ligger i København kommune - klik her for mere info.